Wednesday, November 09, 2005

Age difference when it comes to love

Doesn't we put awfully much attention of the age of two person in a relationship? What agedifference is okay for you? Let's say from a point of view of the age of 20. How much younger do you think the girl/boy can be before she's/he's getting too young? and how much older can the girl/boy be until he's/she's too old?
I will put down my point of view on this issue in a later post so you don't get coloured by my opinions. Why I am doing this is becasue I am curious about what people think and how they think so please explain your choise to me =). Thank you!

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag är född sent 86. En kille för mig får nog inte vara yngre än 89:a i nuläget faktiskt. Men sen är det ju helt individuellt. Den äldsta kille jag varit med var 84. Men jag tror att jag vet inte var maxgränsen går. Ok kanske inte över 27 ^^ Men man vet ju aldrig förrän man har försökt.
//dockan

Wed Nov 09, 10:05:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Jag är kille, 19.
16 år är för ung. 17 och uppåt - ok.
Helst jämnårig eller uppemot 5 år äldre.

Det är mina preferenser. Jag har noll erfarenhet, blir inte förälskad, så.

Wed Nov 09, 10:31:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Jadu. Jag är 90a och det är ok ner till rent av olagliga preferenser.

Wed Nov 09, 10:38:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Jag går nog inte mycket lägre än till 90:or, å gammal beror väl mer på personen ifråga. Men 20 känns väl mycket.

Btw, jag är född 89a.

Wed Nov 09, 10:43:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

trode 18 var min tills jag blev kär i en som inte fullt 17 än, men det varade inte så länge :-(

Wed Nov 09, 10:43:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Jag är född nästan exakt i mitten 1988.
Tjejer födda mellan 86 och 89 är okej, resten är för gamla eller för unga.

Fast det beror ju på också, man kanske möter en "livets kärlek" som är 91a eller 92a... man vet ju aldrig.

Wed Nov 09, 10:44:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

ops, glömde säga att jag är 84, dvs 21 år

Wed Nov 09, 10:46:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

well what I think goes something like this: first, it all depends on the two persons involved.I mean for some a difference of 1 or 2 years might be too much. depeds on how each of them deals with people of the same age as them or younger/older, on how mature they are.
but I think a few years difference is ok. so for 20, +/- a few years, like I don't know...a max of 5 I think. anything bigger than that might be a bit odd.but still the most important thing is how open the two persons involved to such a relatioship.

Wed Nov 09, 10:48:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

I think if two people love each other then everyone else should mind their own business. But parents should teach their children that age does play a role in determining a suitable partner. If parents would spend more time teaching their kids stuff like this instead of stupid stuff like "you can't have sex till you're 18 cause all of a sudden you're ready, and you can't have sex with someone else who is any more than 8 years apart from you cause all of a sudden 8 years...boy everything changes" god it pisses me off so much when parents try and take the easy way out. EXPLAIN THINGS TO YOUR KIDS!!!!! GET OFF YOUR LAZY ASSES AND RAISE YOUR CHILDREN PROPERLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wed Nov 09, 11:00:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

tjoho, är 89:a.. 91 går, men är på gränsen. Är ihop med en 87:a, å det funkar oxå fint, men går nog inte med så mkt äldre

Sat Nov 12, 10:41:00 am  

Post a Comment

<< Home